Scrolls of Secrets (Book of Shadows)

Ik blijf altijd bezig met mijn SoS. Dan klopt de indeling weer niet, of de informatie die ik heb past niet meer bij me. Dus ben ik elke keer weer bezig met alles. Maar ik heb ook een SoS op mijn externe harde schijf. Dus dat is altijd even zoeken en herschrijven en doen.

Natuurlijk heb ik ook een info map. Maar op mijn externe harde schijf heb ik ook een info map. En ik probeer die twee mappen altijd gelijk te houden. Wat natuurlijk niet altijd even goed gaat, haha. Maar ook daar komen we wel weer overheen en doorheen. Beetje bij beetje komt alles daar te staan waar ik wil dat het staat.

En dan heb ik nog de verschillende boeken die ik soms gebruik. Alleen op dit moment is mijn boekenkast niet echt meer van mij, dus heb ik alles in een doos zitten. Maar ook dat probleem is volgend jaar hopelijk opgelost.

Alle informatie die ik heb, wil ik namelijk verzamelen op 1 plek. En deze plek staat online. Dus beetje bij beetje komen daar ook de informatie te staan die ik heb. Maar die ik niet in mijn eigen SoS wilt hebben. Ik werk natuurlijk alleen met de Egyptische goden, maar dat neemt niet weg dat ik geen informatie heb over de andere pantheons. En misschien zijn er wel mensen die met me mee willen schrijven op Scrolls of Secrets, want als ik heel eerlijk ben, ik heb echt helemaal niks met de Romeinse pantheon of de Germaanse pantheon.

Om naar mijn online Scroll of Secrets te gaan klik hier.

Ik ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden. 

Em Hotep,
Arach

Plaats een reactie